keskiviikko 23. tammikuuta 2013

34.92 °





Hellouu

Oon tässä nyt ollut pari päivää kipeenä, ja gaassshh miten tylsää tää on. Lämpökää ei osannu päättää joten se on hyppiny 39 asteesta 35 asteesee. 
Mulla on selvästi joku jännä kirous, sillä oon tosi usein synttäreinä kipeenä! Tänä vuonna tosin nuha ja kuume oli erehtynyt päivästä ja ne tuli päivän myöhässä, joten sain juhlia synttäreitä ilman kuumetta. (;

En pitäny mitää isompia synttäreitä, Aino vaan tuli syömään kakkua ja muuten riehumaan. Vaikka juhlittiinki pienellä porukalla niin oli silti tosi mukavaa. 

 Laatu <33

Mulla on luonnostaan vaaleet hiukset, ja ne on siitä tosi ärsyttävät että ne kellastuu talvisin. Sain äitin pari päivää sitten ylipuhuttua siihen että saisin värjätä vaaleita raitoja vähän valostaa tuota väriä.



2 kommenttia:

  1. Sullahan on kyllä kivan väriset vaaliat ! :) Itellä luonnostaan tummat nii tuntuu, että menee aina muutaman viikon välein oransseiks varsinkin latvoista ja päästä. Mutta onneksi on hopeashampoo olemassa :P

    VastaaPoista
  2. Mulla hopeashampoo vaalentaa vaa ennestään vaaleita kohtia.. Pitäisi varmaan antaa vaikuttaa kauemmin. (;

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ! (: